یونایتد هم راضی شد/راه خروج ستاره پرتغالی هموارتر شد

طبق گزارش سایمون استون، خبرنگار بی‌بی‌سی اسپورت، اکنون ممکن است سران منچستریونایتد مایل به خروج کریستیانو رونالدو باشند.

کیارش غریبی، فوتبال لب – اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد بار ها در رسانه‌ها اعلام کرده است که رونالدو فروشی نیست و نقش مهمی در برنامه‌های او دارد اما حالا انگار اوضاع فرق کرده است. با توجه به گزارش منابع بی‌بی‌سی در منچستریونایتد، به نظر می‌رسد که حضور رونالدو در باشگاه تاثیرات منفی ای دارد. او به سختی با هم تیمی‌های خود ارتباط برقرار می‌کند و بارها به صورت آشکار قصد هود برای رفتن را نشان داده است.

منابع اذعان کرده‌اند که احساسی که در باشگاه وجود دارد این است که تا زمانی که رونالدو در باشگاه است، شرایط تغییر نخواهد کرد و همچنین به نظر این اعتقاد در یونایتد وجود دارد که حتی اگر برای او جایگزینی خریده نشود، این اتفاق باعث پیشرفت دوباره سطح بسیاری از بازیکنان خواهد شد.

اما این‌ها تنها خبر های جدید درباره رونالدو نبود. لوری ویتول خبرنگار تایید شده اخبار حوزه یونایتد، دیروز در مقاله‌ای اذعان کرد که اوایل مربی هلندی به دنبال حفظ فوق ستاره پرتغالی یونایتد بود اما حالا در صورت جذب جایگزین مناسب حاضر به فروش رونالدو می‌باشد. ویتول همچنین از نارضایتی رونالدو از فشار سنگین تمرینات و سیستم پرس تن‌هاخ خبر داد.

کاوه صلح‌کل خبرنگار اسکای اسپورتس نیز از دو دستگی میان برخی اعضا هئیت مدیره شیاطین سرخ با اریک تن‌هاخ بر سر جدا شدن یا نشدن رونالدو خبر داد. او همچنین افزود که ما می‌دانیم که صحبت‌هایی مبنی بر بی‌مشتری بودن رونالدو در این پنجره نقل و انتقالاتی بوده است اما حالا باشگاه‌هایی نظیر اتلتیکومادرید و چلسی به جذب او علاقه نشان داده‌اند.

قصه انتقال رونالدو نیز تبدیل به یکی از طولانی‌ترین و آزاردهنده ترین قصه‌های این پنجره تابستانی شده. درست مانند بقیه گزینه های یونایتد. باید دید با همه این‌ها، نهایتا رونالدو راضی به ماندن می‌شود یا تئاتر رویا ها را ترک می‌کند.

1 دیدگاه برای “یونایتد هم راضی شد/راه خروج ستاره پرتغالی هموارتر شد

  1. سعید مهری گفته:

    پایان ناخوشایندی هست برای کریس در یونایتد. کریس باید برای جام جهانی آماده باشه. رفتنش به اتلتیکو خیلی آزارم میده ولی چلسی گزینه بهتری هست براش. امیدوارم بتونه هر چه سریعتر منتقل بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *