چرا اسپانسر پادکست بشیم؟

در سال‌های اخیر با افزایش تعداد پادکست‌ها و مخاطب‌هاشون در دنیا، خیلی از از برند‌های مطرح برای معرفی خدمات یا محصولات خودشون، به سمت تبلیغات و اسپانسرینگ در پادکست اومدند و تو ایران هم محبوبیت پادکست‌ها مردم به حدی رسیده که برند‌ها و شرکت‌های مختلف و حتی کسب و کار‌های کوچک و شحصی هم تصمیم بگیرن اسپانسر پادکست بشن و به این شکل صدای خودشونو به گوش مخاطب های بی شمار این رسانه نوپا اما جذاب برسونن. اما چی باعث میشه که پادکست ها برای معرفی خدمات و محصولات شرکت‌های مختلف، یه گزینه جذاب وایده آل به حساب بیان؟