پیشرفت ناتینگهام زیر نظر نونو، نقل و انتقالات و دیگر چیزها.

نونو اسپیرینتو سانتو از پیشرفت فارست در زمین و بازار نقل و انتقالات خوشحال است اما میخواهد باشگاه قبل از شروع پریمیرلیگ در دو مورد بیشتر تلاش کند.

امیرحسین محمودی، فوتبال لب – ژوتا سیلوا ششمین خرید باشگاه در فصل تابستان است که با قیمت ۷میلیون یورو (۶ میلیون پوند) از ویتوریا گیمارش پرتغال خریده شد.
این بازیکن در تساوی صفر صفر فارست با ویارئال حضور نداشت اما انتظار می‌رود در بازی دوشنبه به اسکواد ملحق شود.

نونو از بازی تیمش برابر ویارئال و پیشرفتی که آن‌ها در پیش فصل کرده‌اند خوشحال است.
اما او میگوید که همچنان فضا برای پیشرفت‌های محافظه‌کارانه احتمالی قبل از بسته شدن پنجره وجود دارد.
“بنظر من اوضاع خوب است. ما هنوز آماده نیستیم، ولی این عادیه. ما یک مسابقه دیگر و چند هفته دیگر از تمرینات رو داریم. در جای خوبی هستیم اما در تلاش برای ساختن هستیم. تلاش میکنیم همدیگر رو بهتر بشناسیم و طوری که میخواهیم بازی کنیم.”
“این که اوایل شروع فصل بازیکنانی رو خریداری کردیم چیز خوبیست. لحظه خوبی برای انجامش برای ما بود. شانس این را داشتیم که باهاشون توی اسپانیا کار کنیم. هسته اسکواد هم مهم است، بازیکنانی که اینجا موندند میتونند به ما کمک کنند قوی‌تر بشویم.

فارست همچنین مارو استامنیک را از ستاره سرخ خرید و قبل از فرستادن او به المپیک به باشگاه خواهر خود، المپیاکوس، که هر دو تحت مالکیت اوانجلوس ماریناکیس یونانی هستند، فرستاد. فارست در نظر دارد یک وینگر دیگر را به خدمت بگیرد که ملی‌پوش پاراگوئه، رامون سوسا از تالرس را در نظر دارد. آن‌ها همچنین در فکر قوی کردن دروازه بان‌شان دارند که آرون رمزدیل از آرسنال و سم جانستون از کریستال پالاس در لیست آن‌ها برای خرید وجود دارند.

مثلث عمر ریچاردز – جو وورال – امانوئل دنیس در بازی با ویارئال حضور نداشتند و بنظر نمی‌آید که در بازی نهایی فارست علیه المپیاکوس، پنجشنبه بعدی در آتن حضور داشته باشند. به گفته نونو آن‌ها همچنان درباره آینده این بازیکنان تصمیمی گرفته نشده “ما همیشه درباره تصمیم‌هایمان درباره بازیکنان آینده مراقبیم”.

فارست فصل جدید را در روز ۱۷ آگوست در برابر بورنموث در خانه برگزار میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *