خداحافظی با حرامزاده‌های لعنتی/ مالک جدید یونایتد کیست؟

مایکل نایتون مدیر سابق منچستریونایتد در حال آماده‌سازی پیشنهادی برای خرید این باشگاه پرطرفدار است.

ایلیا میری، فوتبال لب – او در سال ۱۹۸۹ به دنبال خرید منچستریونایتد با ۲۰ میلیون پوند بود و قرار بود ۱۰ میلیون پوند را خرج‌ ورزشگاه و به‌روزرسانی امکانات باشگاه کند که در آن زمان یک رکورد محسوب می‌شد، اما پس از ناکامی در خرید به علت کنار کشیدن شریک های تجاری خود، به به هیئت مدیره یونایتد پیوست.

مایکل نایتون در زمانی که باشگاه در بحران بود و تراز مالی باشگاه منفی ۱.۳ میلیون پوند بود پیشنهاد خود را ارائه کرده بود.

نایتون در آن برهه زمانی بیان کرد که باشگاه را متحول خواهد کرد. ایده های جذابی به ذهنش خطور کرده بود و زمانی که گفت یونایتد می تواند ۱۵۰ میلیون پوند در سال درآمد داشته باشد، همه او را دیوانه خطاب کردند.

نایتون گفت که یونایتد می‌تواند آنقدر پول در بیاورد که خرید هیچ بازیکنی در دنیا برای باشگاه گران تمام نشود.

نایتون شب گذشته در مصاحبه ای اذعان کرد که:

“کنسرسیوم من منتظر و آماده ارائه پیشنهاد است. تمام اسناد و ضمانت ها تنظیم شده و تا چند وقت آینده ارائه خواهد شد.”

او در مورد فروشنده نبودن گلیزر ها ادامه داد:

“حرف گلیزر ها به این معنی است که باشگاه برای فروش نیست، اما قصد من این است که به این مالکان یک پیشنهاد جذاب تجاری، قانونی، پر سود و مناسب ارائه کنم تا بگویم حالا وقت رفتنه. زیرا زمان شما به پایان رسیده است. صادقانه قول می‌دهم طرفداران یونایتد در سراسر جهان از باشگاه‌داری و طرح های من به اندازه کافی لذت خواهند برد. من منتظر جیم رتکلیف می‌مانم. اگر اما او جلو نیاید پیشنهاد را ارائه می‌کنم”.

با توجه به مطرح شدن نام جیم رتکلیف که سال های زیادی است که به خرید باشگاه منچستر فکر می‌کند و چند ماه گذشته یک پیشنهاد ۴ میلیاردی به چلسی ارائه کرد به نظر می‌رسد که تصمیم آنها برای خرید باشگاه جدی است و باید دید مالکان آمریکایی فعلی منچستر چه تصمیمی برای آینده باشگاه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *