رونالدو فروشی نیست/ پافشاری تن‌هاخ بر سر رونالدو

اریک تن‌هاخ باور دارد که برخلاف خواسته قلبی کریستیانو رونالدو، می‌تواند او را برای حداقل یک فصل دیگر در تئاتر رویاها نگه دارد.

اریک تن‌هاخ باور دارد که برخلاف خواسته قلبی کریستیانو رونالدو، می‌تواند او را برای حداقل یک فصل دیگر در تئاتر رویاها نگه دارد.

کیارش غریبی، فوتبال لب – در اوایل ماه جولای بود که دانکن کستلز از نشریه تایمز طی مقاله‌ای ادعا کرد که رونالدو قصد خروج از منچستریونایتد را دارد. زمان زیادی نگذشت تا خبرنگاران معتبر دنیای نقل و انتقالات مانند دیوید اورنشتین و فابریتزیو رومانو نیز این خبر را تایید کنند.

طبق گفته این خبرنگارها، رونالدو به دلیل عدم حضور یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا و کمبود جاه‌طلبی باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی، خواهان جدایی دوباره از یونایتد است. او حتی به بهانه “مشکلات شخصی” به تمرینات آماده‌سازی شاگردان تن‌هاخ در پیش فصل اضافه نشده است.

خورخه مندز ایجنت او، بار ها ستاره پرتغالی را به بایرن مونیخ و چلسی پیشنهاد داد اما هر بار با جواب “نه” سران این باشگاه‌ها مواجه می‌شد. حالا انگار مندز او را به اتلتیکو مادرید نیز پیشنهاد کرده ولی هیچگونه مذاکرات پیشرفته‌ای درکار نیست. رونالدو همچین دو پیشنهاد سنگین از لیگ های آمریکا و عربستان دریافت کرده است که از پذیرفتن آن‌ها خودداری کرده است.

حال اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ پس از مدت ها سکوت به این مسئله واکنش نشان داد و گفت” رونالدو فروشی نیست. من با فرض حضور او در تیم، برنامه‌ های خود را چیده‌ام و مشتاق کار کردن با او هستم. من درخواست هایم را از بازیکنان مشخص کرده‌ام. ما می‌خواهیم که به شکل مشخصی بازی کنیم و بازیکن با کیفیتی مانند رونالدو می‌توانند به ما در این مسئله کمک کنند”.

حال باید دید فوق‌ستاره پرتغالی و ایجنت او موفق به پیدا کردن راهی برای خروج از الدترافورد می‌شوند یا رونالدو برای یک فصل دیگر در یونایتد ماندگار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *