زینچنکو به آرسنال پیوست/ دومین خرید کاربردی آرتتا از گواردیولا

الکساندر زینچنکو دفاع چپ اوکراینی که سال ۲۰۱۶ به عنوان یک استعداد در خط میانی به سیتی پیوسته بود بعد از شیش سال حضور در شهر منچستر و کسب ۴ قهرمانی لیگ با سیتیزن‌ها در انتقالی ۳۰ ملیون پوندی به آرسنال ملحق شد.

زینچنکو بعد از شیش سال حضور در شهر منچستر و کسب ۴ قهرمانی لیگ با سیتیزن‌ها در انتقالی ۳۰ ملیون پوندی به آرسنال ملحق شد.

محمدحسین فرخی لاشیدانی، فوتبال لب – آرسنالی‌ها که در دو فصل گذشته با مصدومیت‌های بلند مدت تیرنی و عدم توانایی نونو تاوارس در ارائه عملکرد راضی کننده در بازی‌های مهم در سمت چپ دفاع خود و پر کردن جای خالی تیرنی به مشکلات زیادی بر خورده بودند در این پنجره دوباره به دنبال تقویت این پست و به سراغ زینچنکو رفتند.

لندنی‌ها ابتدا برای افزایش عمق ترکیب خود در پست‌های دفاع چپ و هافبک در رقابت با قرمزهای منچستر به دنبال جذب لیساندرو مارتینز بودند که امکان بازی در دفاع میانی را نیز داراست. اما بازیکن آرژانتینی اژاکس حضور دوباره در تیم مربی سابق خود را به همکاری با آرتتا ترجیح داد.

توپچی‌ها با این خرید می‌توانند علاوه بر پوشش ضعف پست فولبک چپ از زینچنکو به عنوان گزینه پشتیبان برای میدفیلدرهای خود بهره ببرند و حتی در صورت نیاز مقداری از وضیفه خلق موقعیت تیم و بازی سازی را به او محول کنند.

گواردیولا نیز با فروش ذخیره خود به آرسنال اقدام به جذب پدیده فصل گذشته برایتون، مارک کوکوریا خواهد کرد. سیتی میتواند با این خرید کانسلو را به پست تخصصی خود دفاع راست برگرداند تا فشار کمتری به واکر ۳۲ ساله بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *