لواندوفسکی و واکنش بایرن به جدایی او/ مهم نیست، برو!

بعد از قطعی شدن جدایی رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ،  با وجود هشت سال درخشش لواندوفسکی، جدایی او از سرخ‌ها کسی را غمگین نمی‌کند.

بعد از قطعی شدن جدایی رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ، نشریه کیکر در خبری گفت: با وجود هشت سال درخشش لواندوفسکی در بایرن مونیخ، جدایی او از سرخ‌ها کسی را از باواریا غمگین نمی‌کند.

محمد تقی‌پور، فوتبال لب – بعد از مدتها کش وقوس در مورد روابط رابرت لواندوفسکی و باواریایی‌ها و حواشی و گمانه زنی‌ها درباره جدایی او از سرخ‌ها و پیوستنش به بارسلونا، سرانجام مشخص شد که او بعد از هشت سال، بایرن را ترک خواهد کرد و به کاتالونیا خواهد رفت. نشریه کیکر به مناسبت جدایی تک تیرانداز لهستانی از بایرن مونیخ، در یادداشتی به افتخارات و عملکرد این ستاره لهستانی در باواریا پرداخت.


قطعا لواندوفسکی یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ بایرن مونیخ و بوندس‌لیگا است. لواندوفسکی در سال ۲۰۱۰ از باشگاه لهستانی لخ پوزنان به دورتموند پایش را به خاک ژرمن‌ها گذاشت. مهاجم لهستانی قبل از انتقالش در سال ۲۰۱۴ به بایرن مونیخ بیاید بازیکنی آندرریتد و گمنام بود. ولی او حالا در حالی بوندس‌لیگا را ترک‌ می‌‌کند که در این لیگ ۳۱۲ گل به ثمر رسانده است. تنها بازیکنی که آماری بهتر از او دارد، گرد مولر افسانه ای، مهاجم و اسطوره بایرن مونیخ با رکورد ۳۶۵ گل زده است.

آمار و ارقام موفقیت‌های لواندوفسکی در بایرن مونیخ،به معنای واقعی بی‌نظیر و شگفت انگیز است:

قهرمانی در چمپیونزلیگ، جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۰ و ده بار قهرمانی بوندس‌لیگا (دو قهرمانی با دورتموند و هشت باقهرمانی بوندسلیگا با بایرن مونیخ).

حال سوالی که پیش‌می‌آید این است که با رفتن مهاجم لهستانی، چه کسی قرار است بار گلزنی بایرن مونیخ را به دوش بکشد؟

در ماه مه امسال رفتار ها و حرکات اولیور کان دروازبان افسانه ای بایرن مونیخ و ژرمن ها در گذشته و مدیر فعلی بایرن مونیخ نیز تاثیر بسیاری بر تصمیم لواندوفسکی بنابر رفتن لوا از باواریایی‌ها داشته است. اما رفتن لواندوفسکی کاپیتان سوم بایرن مونیخ جا را برای دیگر بازیکنان بایرن مونیخ باز کرده است.

بوندسلیگا که سال گذشته با داشتن ارلینگ هالند و لواندوفسکی دوتا از بهترین مهاجم‌ها را در اختیار داشت ولی هم‌اکنون با انتقال تایتان نروژی از دورتموند به منچستر سیتی باعث کمرنگ شدن نگاه رسانه‌ها به بوندسلیگا شده بود، نیز هم‌اکنون بارفتن لواندوفسکی نیز ضربه‌ای دیگر خواهد خورد. اما از طرفی باعث‌می‌شود که ستارگان و جوان‌هایی که در بوندسلیگا بازی می‌کنند مانند انکونکو و کریم ادیمی، فرصتی برای درخشیدن داشته باشند.

حال به نظر شما بایرن چگونه جای خالی ماشین گلزنی خود را پر خواهد کرد؟

2 دیدگاه برای “لواندوفسکی و واکنش بایرن به جدایی او/ مهم نیست، برو!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *