اتلتیکو مادرید درحال کار کردن روی انتقال آلوارز.

اتلتیکو مادرید درحال صحبت با منچستر سیتی برای انتقال احتمالی خولیان آلوارز است.

امیرحسین محمودی، فوتبال لب – باشگاه اسپانیایی علاقه مند به خرید آلوارز است. مذاکرات بر روی رقمی 55میلیون یوریی (46.8 میلیون پوند) به علاوه پاداش که ارزش معامله را به 70 میلیون یورو (59میلیون پوند) میرساند. با این حال، این ارقام برای منچستر سیتی قانع کننده نیست چون آنها 70میلیون پوند به علاوه 20میلیون پوند پاداش درخواست میکنند. اتلتیکو باور ندارد که تحت چنین شرایطی توافقی حاصل گردد.

اتلتیکو به تازگی خبر رسمی ثبت قرارداد فوروارد الکساندر سورلوث را اعلام کرده، اما آنها علاقه به خرید آلوارز به علاوه ملی پوش نروژی دارند. به گزارش اتلتیک، آلوارز علاقه‌هایی به خود از سمت چند باشگاه را به خود جذب کرده که به انتقال او علاقه دارند.

او در رقابت المپیک برای کشورش در فرانسه حضور دارد. قبل از برد دو بر صفر آنان در برابر اوکراین، آلوارز گفت که درباره آینده تیم باشگاهی‌اش بعد از بازی‌های المپیک تصمیم گیری میکند.

او گفت :”باید صحبت‌هایی بشود. من روی المپیک تمرکز کرده‌ام چون یک تورنومنت کوتاه است. احساس خوبی در منچستر سیتی دارم، زمان زیادی در آنجا بازی کردم. اما بعد از بازی‌ها تصمیم خواهم گرفت، اول اگر بتوانم چند روزی استراحت میکنم. بعد تصمیم میگیریم.

پپ گواردیولا به تازگی در مورد وضعیت آینده آلوارز صحبت کرده است: “خوانده‌ام که قراره در موردش فکر بکنه. باشه، در موردش فکر بکنه. بعد به ما میگه که چه کاری میخواد بکنه. خولیان خیلی بازی کرد. بیشتر میخواد؟ مشکلی نیست. این همون دلیلیه که میخواد درموردش فکر کنه. و وقتی در موردش فکر کرد، بهمون اطلاع میده.”

آلوارز در فصل گذشته 54 بازی در تمام رقابت‌ها برای منچستر سیتی انجام داد و 19 گل و 13 پاس گل به ثبت رساند

آلوارز 24 ساله سال 2022 از ریورپلاته به مبلغ 17 میلیون یورو (14 میلیون پوند) به سیتی پیوست و در مارچ گذشته قراردادی با گزینه تمدید یک ساله تا سال 2028 تمدید کرد. او در سه‌گانه گرفتن پپ گواردیولا در فصل 2022-23، نقش کلیدیی را ایفا کرد و توانست تیم را در قهرمانی پریمیرلیگ، اف‌ای کاپ و چمپیونز لیگ همراهی کند. آلوارز همچنین در جام جهانی 2022 قطر درخشید و به قهرمانی آرژانتین کمک کرد. او همچنین دوبار برنده جام کوپا آمریکا شده و 36 بازی ملی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *