نقل و انتقالات در فوتبال اروپا | قسمت اول

یوسف جوانشیر، فوتبال‌ لب – در پی اتمام لیگ‌های فوتبال اروپا و در هفته پایانی فصل، تمامی تیم‌ها و باشگاه‌های اروپا مشغول برنامه‌ریزی برای فصل آینده خود می‌باشند. نقل و انتقالات دوباره در اروپا رونق خواهد گرفت. و تیم‌ها، پروژه‌های باشگاهی جدیدی را استارت می‌زنند.

نقل و انتقالات در بارسلونا

در ابتدا به باشگاه بارسلونای اسپانیا پرداختیم. جایی که بالاخره هانسی فلیک بارسا پیوست.  در پی این پروژه، بارسلونا برای خرید یک مدافع کناری، یک هافبک دفاعی و وینگر در بازار فعال خواهد بود. جزییات قرارداد هانسی فلیک با بارسلونا بر اساس ادعای رسانه اسپورت بدین شرح است:

  1. دستمزد هانسی فلیک در بارسلونا: 3 میلیون یورو ناخالص!!
  2. پاداش ها: یک میلیون یورو برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا
  3. 750 هزار یورو برای قهرمانی در لالیگا.

چه بر سر ژاوی آمد؟

نقل و انتالات در اروپا

پس از اخراج ژاوی از بارسا، منچستریونایتد و میلان به جذب ژاوی هرناندز علاقمندند. نشریه آاس در تیتری اعلام نمود، مربی اسپانیایی قصد دارد یک سال استراحت کند.

چه بلایی بر سر شیاطین سرخ در نقل و انتقالات تابستان می‌آید؟

جراد برانتوایت در نقل و انتقالات

تاک اسپورت اعلام کرد، منچستریونایتد همچنین به جذب مایکل اولیسه و جراد برانتوایت اطمینان دارد. کریستال پالاس برای اولیسه 60 میلیون پوند می‌خواهد. اما برانتوایت بدلیل مشکلات مالی اورتون، با 40 میلیون پوند در دسترس خواهد بود. همچنین اسکای افزود، صرفه نظر از اینکه سرمربی بعدی منچستریونایتد چه کسی خواهد بود، باشگاه تصمیم گرفت جراد برانتوایت، مدافع اورتون، را به هدف اصلی خط دفاع تبدیل کند.

اینزاگی ماندنی شد.

به گفته رومئو آگرستی، سیمونه اینزاگی به عهد خود وفا خواهد کرد. طی روزهای آینده تمدید قرارداد او تا 2027 با دستمزد 6.5 میلیون یورویی، رسمی خواهد شد. در روزهای آینده یوونتوس برای جذب ریکاردو کالافیوری تلاش خواهد کرد. همچنین ممکن است یک بازیکن به این معامله اضافه شود. صحبت های زیادی در مورد گنجاندن نیکولوسی کاویگلیا وجود دارد. با این حال، بولونیا به فاکوندو گونزالس و توماسو باربیری علاقه خاصی نشان می‌دهد.

سایر اخبار نقل و انتقالات

گاتزتا دلا اسپورت در تیتری نوشت: خوش بینی در مورد تمدید قرارداد آدرین رابیو وجود دارد.

نشریه بیلد نیز، به میشل زترر دروازبان 28 ساله وردربرمن در لیست خرید منچسترسیتی برای جانشینی ادرسون اشاره نمود.

مهم‌ترین خبر روز | ونسان کمپانی

و در پایان، باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی اعلام کرد: ونسان کمپانی سرمربی جدید بایرن مونیخ شد. قرارداد او 3 ساله تا 2027 می‌باشد. بایرن بایستی حدود 10-12 میلیون یورو به برنلی پرداخت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *