نقل و انتقالات در فوتبال اروپا | قسمت دوم

نقل و انتقالات در ازوپا کیلین امباپه

آغاز طوفانی تابستان، نقل و انتقالات پرسر و صدایی در پیش است!

یوسف جوانشیر، فوتبال‌ لب – در فاصله دو روز مانده به فینال لیگ قهرمانان اروپا و اتمام ورقی دیگر از کتابچه بلندبالای اروپا، جنب و جوش زیادی بازار نقل و انتقالات اروپا را متاثر می‌کند.

تابستانه‌ای به سبک ایتالیا

فابریتزیو رومانو اعلام کرد؛ یوونتوس تاکنون پیشنهادی برای کومپینرز ارسال نکرده زیرا ابتدا باید وضعیت فروش ماتیاس سوله مشخص شود. همچنین هیوسین مدافع جوان تیم، گزینه دیگری برای فروش است. آتالانتا 60 میلیون یورو برای کومپینرز می‌خواهد و یوونتوس قصد دارد تا این انتقال را رقم بزند.

توتواسپورت نوشت، ناپولی رکورد تاریخ بودجه خود را خواهد شکست. آن‌ها رقمی نزدیک به 200 میلیون یورو در اختیار کونته قرار می‌دهند تا تیم را تقویت کند. هدف تیم خرید در دفاع، هافبک و حمله است. کونته در دو فصل حضورش در اینتر نیز با رکوردشکنی، 310 میلیون یورو هزینه کرده بود.

آاس رم با پرداخت 5 میلیون یورو انتقال آنجلینو از لایپزیگ را دائمی کرد.

به نقل از اکیپ، تئو هرناندز بدنبال ترک میلان است. قیمتی که میلان درخواست میکند 80 میلیون یوروست.

اسکای مدعی شد، مذاکرات ناپولی با جنوا بر سر آلبرت گودمونسون شروع شده است. قیمت او 30 میلیون یورو خواهد بود. آلبرت گودموندسون توسط یک زن در ایسلند متهم به تجاوز جنسی است و دادگاه تجدید نظر او در پاییز امسال برگزار می شود!

فابریتزیو رومانو، باشگاه سویا گفتگوهایی با سردار آزمون داشت و باشگاه‌های سری‌آ نیز به او علاقه دارند.

متئو مورتو نوشت، بولونیا در حال مذاکره با وینچنزو ایتالیانو برای جایگزینی تیاگو موتا است.

اینترنیوز نوشت،  روز پیش پاری سن ژرمن در مورد شرایط جذب لائوتارو مارتینز پرس و جو کرد. فعلا مذاکره‌ای در جریان نیست اما فروش پرسود را نمی‌توان رد کرد. اکیپ، پاری سن ژرمن در کنار لنی یورو به جذب ابراهیما کوناته علاقه دارد.

بازسازی باواریایی‌ها، موفقیت‌آمیز یا …

میگل دلینی از ایندیپندنت نیز نوشت، بایرن مونیخ به آدام وارتون هافبک 20 ساله کریستال پالاس علاقه دارد. این بازیکن یکی از ستارگان فصل پالاس بود که قابلیت بازی در دو پست 6 و 8 را نمایش داد. قیمت احتمالی او نیز 70 میلیون یورو تخمین می‌خورد.

چه در لیگ NBA فوتبال می‌گذرد؟

اتلتیک اعلام نمود، تاتنهام با فعال کردن بند تمدید خودکار، قرارداد سون هیون مین را تا 2026 افزایش داد.

دیلی میل، تلاش‌های لیورپول برای جذب یک مدافع وسط چپ پا ادامه دارد. لوی کولویل از چلسی یک گزینه است اما تیم لندنی شدیداً می‌خواهد او را حفظ کند.

اتلتیک در مورد ستاره کهکشانی‌ها اینگونه گفت. رودریگو شک ندارد که در رئال مادرید می‌ماند، اما اگر جایگاه فیکسش در رئال مادرید را در آینده از دست بدهد تمام گرینه‌ها را در نظر می‌گیرد. باشگاه‌های لیگ برتری از جمله لیورپول علاقه مند هستند.

میرر نوشت، بنجامین سشکو با انتقال به آرسنال موافقت کرده و آن‌را به چلسی و منچستریونایتد ترجیح می‌دهد. آرسنال آماده است انتقال 52 میلیون یورویی را رقم بزند.

 منچستریونایتد در حال بررسی جذب ترو چالوبا از با قیمت 30 میلیون یورو چلسی است.

جی هریس از اتلتیک، برنتفورد به جذب جوب بلینگهام علاقه دارد. انتظار این است ساندرلند مبلغی نزدیک به 30 میلیون یورو درخواست کند.

به نقل از راب داوسن، پپ گواردیولا قصد ندارد بعد از منچسترسیتی بلافاصله هدایت تیمی را برعهده بگیرد. آیا او را در تیم ملی و جام جهانی 2026 خواهیم دید؟

سایمون جونز از اتلتیک، لوئیس دیاز و جو گومز به عنوان اهدافی برای لیگ حرفه‌ای عربستان به نظر می‌رسند. انتظار می‌رود که هر دو بازیکن می‌توانند برای این انتقال آماده باشند. و در پایان دیلی میل، لنی یورو، مدافع لیل از علاقه لیورپول آگاه است. اما رئال مادرید از او خواسته که منتظر آن‌ها باشد. تیم اسپانیایی گزینه اول این بازیکن 18 ساله است‌.

نقل و انتقالات لالیگا، سرتیتر خبرها

نقل و انتقالات اروپا

طبق ادعای اسپورت، سرخی روبرتو برای تمدید قراردادش با بارسلونا به توافق رسید. فران کوریاس مدعی شد که هانسی فلیک، خواهان جذب یاشوا کیمیش است.

کیلیان امباپه نیز در مصاحبه‌ای گفت: در چند روز آینده انتقال من به تیم بعدی رسمی خواهد شد.

متئو دلینی از ایندیپندنت، لیست خرید اتلتیکومادرید را اینگونه اعلام نمود:

نقل و انتقالات اروپا
  1. دفاع میانی: روبن لی نورماند؛ به گفته متئو مورتو، اتلتیکومادرید برای خرید او شدیداً تلاش می کند. بازیکن موافق انتقال است.
  2. مهاجم نوک: دوبیک، سورلوث، گیراسی؛ دوبیک با اتلتیکومادرید به توافق شخصی رسیده است.
  3. دروازبان: ممرداشویلی؛ توافق شخصی مشکلی نیست‌.

آاس، میسون گرینوود ترجیح میدهد دور از جوامع پرحاشیه فمنیستی انگلستان و آلمان بازی کند به همین دلیل حضور در وستهام یا دورتموند منتفی است. او میخواهد دوباره در اسپانیا بازی کند.

فوت مرکاتو، بند آزادسازی آنتون گریزمان تنها 15 میلیون یورو است.

نقل و انتقالات اروپا میسون گرینوود

برای شنیدن تحلیل‌های صوتی هفتگی در پادکست فوتبال لب، از این لینک به ما گوش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *